FxMedia

Home of creative stuff, weird shit and eye candies

Utrip Motovuna

Objavil/a cyco 4.08.2009 pod Izlivi, Video

Sva imela z Angelom kar pester podaljšani vikend. Prejšnji četrtek sva v prtljažnik zbasala šotor, spalke, par cunjic in (najboljšo naložbo prejšnjega meseca) dve napihljivi blazini – Turbo Max wannabe.
Dobra urica in že sva gledala vasico na vrhu hriba. Po formalnostih na recepciji (kjer sva dobila vsak po pet bonov za filme – 20% ceneje) sva v peklenski vročini najprej spila pivo in se nato odpravila na ‘filmski hrib’, kot ga poimenujejo domačini. Po menjavi bonov za karte, sva morala še na eno pivo. Ni ga boljšega zdravila za vročino (poleg morja sevede). Prvi dan sva pogledala 4 filme (vmes samo ena ura pavze) in se po večernem pivu, okoli dveh zjutraj, odpravila v kemp, ki je bil sumljivo miren in spokojen (moje naivno razmišljanje me je prepričalo, da že vsi spijo, sej filmofili smo pa ja ena mirna kulturna raja, ane). Zmota. Med četrto in peto zjutraj se je folk usul iz hriba in do osmih ni bilo nič spanja. Potem je blo pa itak že prevroče, tko da sva pičila na obalo malo zaplavat in se shladit.
Tudi ta dan sva imela v planu štiri filme, a sva zaradi spleta dogodkov (srečala long lost frenda) udeležila samo ene projekcije. In spila veliko več piva kot prejšnji dan. Ker sva bila zaradi pomanjkanja spanca utrujena, sva se okoli treh zjutraj odpravila spat, a ne v šotor. Blazine in spalke sva si zvlekla v bližnje brajde in poskusila zaspat. Meni iz nekih čudnih razlogov spet ni uspelo zaspat, tako da sem se čisto pobebljen pobral okoli osmih zjutraj in z Angelom sva spet šla ob vodo, upajoč na vsaj kako uro spanca na plaži. Iz tega seveda ni bilo nič, me je pa k relativni prisebnosti spravljal kofein in goreč srček.

Še beseda o festivalu – prvič sem pričakoval manj ljudi (kam boš zbasal jurja ljudi na tak mali hrib?), drugič sem pričakoval starejšo klientelo (povprečna starost 25 let), tretjič sem pričakoval mirne pogovore ob čajčku in intelektualne verbalne konflikte zaradi različnih pogledov na segmente filmske umetnosti. V bistvu bi lahko rekel, da ima festival dve plati – prva umetniška in druga žurerska. Po projekcijah se usuje stotine mladičev na hrib in ga žurajo do onemoglosti. Zmotilo me je, da so mi rekli, da se karte kupi eno uro pred predstavo, brez skrbi za razprodanost kart. My ass. Zadnji dan sva spušila vse načrtovane predstave, tko da sva se morala zadovoljit z ostanki. Sicer zelo dobrimi ostanki, ampak vseeno… Organizacija je super, sploh v kempu (24 ur recepcija, polnjenje mobitelov, pomoč…).
Skratka, festival je moral biti majka pet let nazaj, ker zdaj je že začel dobivati pridih masovnega obiska, kar pa mu ne koristi. Ampak vseeno je super. Priporočam! Če ne zaradi odličnega programa, pa zaradi sprehajanja po idilični vasici in vzdihovanja ob sončnem zahodu.

Spodaj je ena kratka montažica iz festivala, če se mi bo dalo, bom objavil še komentarje filmov, ki sva jih pogledala.
Posebna omemba gre še uvodni špici, ki so jo zarolali pred vsakim filmom. Kapo dol.

Špica:
YouTube slika preogleda

Komentarji

5 odgovorov na “Utrip Motovuna”

1. sandi - 4.08.2009 ob 12:11

Festival Matavun je fenomenalena idea,fenomenalen ambient čarobne Istre.

2. G(h)ost - 11.08.2009 ob 13:51

Špica festivala je dojaja. Avtorji?

3. sadie007 - 12.08.2009 ob 10:05
    sadie007

sončni zahod in to … golobčka! :*

4. cyco - 12.08.2009 ob 17:10
    cyco

@G(h)ost: niam pojma… Sam je pa morala bit pa kar fajn talentirana ekipca…

@sejdi: moja teži da mormo it hmal na en per!

5. sadie007 - 12.08.2009 ob 19:47
    sadie007

luka: pirček kadarkoli, čimprej, zdej mamo pa ja en kup razlogov … najina rd-ja, pa še en(-a) mini Billy na poti ;)