FxMedia

Home of creative stuff, weird shit and eye candies

Špica – Lord of war

Objavil/a cyco 22.08.2008 pod Špice

Še eden meni ljubih filmov z Nicholasom Cageom v glavni vlogi.
Špica nam prikaže pot enega metka v ‘first person (bullet v našem primeru) view’ od njegovega nastanka, pa vse do izpolnitve njegovega namena, ki pa vsekakor ni prijeten. Na začetku so ustvarjalci hoteli posneti s kamero večino poti, a se metoda ni obnesla najbolje. Zato so morali vprežti hrpo CGI artistov, da so poustvarili večino zamišljenih prizorov. Kogar zanima kaj več, si lahko tule počekira breakdown špice.
Odgovorni za nastanek je Yann Blondell iz francoskega podjetja L’E.S.T., ki se drugače ukvarja s filmski efekti.

http://www.vimeo.com/1578311

Tule pa si lahko še pogledate nekaj primerov dgitalnega compositinga v taistem filmu.

  • Share/Bookmark
 

Komentarji

8 odgovorov na “Špica – Lord of war”

  1. silvestre - 22.08.2008 ob 16:01

    oh ja… :)

  2. fetalij - 3.09.2008 ob 11:09
    fetalij

    hudo :) hud film tud yep… drugač pa sm zasledu še eno mal daljšo cgi sceno… v hulku 2, ko kapljica krvi pade nortonu iz prsta v eno izmed steklenic na traku… bojda so tisti prizor delali 1 leto, according to imdb ;) če še nisi videl… verjetno pa boš lahko našel sam, na youtube-u sam nisem našel..

  3. Človek - 3.09.2008 ob 11:44
    Človek

    Ideja dobra, izpeljava švoh, se preveč dobro vidi kje je grafika in kje pravi metek…

  4. cyco - 3.09.2008 ob 12:02
    cyco

    @fetalij: zadeve še nisem pogledal. Čakam na dobro varnostno kopijo ;)

    @človek: pravega metka v špici sploh ni ;) Toliko o slabi izpeljavi :)

  5. Človek - 3.09.2008 ob 12:17
    Človek

    Cyco, hmm, nisem mislil zgolj ˝tega˝ metka, saj veš kaj sem mislil :) vse je kul, dokler ni animacije, ko pa je animacija, pa je pač risanka ali igrica, tudi prsti pri polnjenju metkov v puško recimo ipd… :D

  6. fetalij - 4.09.2008 ob 05:14
    fetalij

    človek, čak še mal, pa ne boš več loču :D mislim, ker bodo oni napredoval, ne ker se boš ti toliko postaral, da boš ves čorav pa mutast :D

    cyco, no ja, toliko da veš, kaj prečekirat :P

  7. Človek - 4.09.2008 ob 10:59
    Človek

    Fetalij, sej čakam :) Sam dokler ne razvijemo do tja kamor gremo, mi vse skup deluje kot da bi jedel bograč brez mesa in zraven govoril, to še ni to, počak da bomo kupl še meso :mrgreen: O staranju in napredku pa bomo vidl, men vid že peša :lol:

  8. fetalij - 7.09.2008 ob 11:45
    fetalij

    človek, jah, če mi ne bomo jedli bograča z mesom, ga bodo pa zanamci… oni se bodo rodili v svet efektov, ki jih ne bo mogoče ločiti od realnosti ;) sam včasih se mi zdi, da je računalniška animacija tako spolirana, da smo mi tisti, ki bomo prišli do tega, da bo svet tako spoliran, kot je to mogoče narediti z animacijo, vmes pa morajo animacijo “bremzat” oz ji dodajat nepopolnosti, da bi izgledala bolj realna… nekje na pol poti se bomo zaenkrat srečal, pol pa… no ja, naprej :)

    bi bilo pa neumno ne kazati teh “poskusov” v vmesnem času, dokler ne pridemo do točke, kjer se ne bo dalo ločiti animacije od realnosti… poskusi so bili do sedaj vedno impresivni. če pogledamo samo animirane filme ipd… prvi računalniško animiran film, prvo krzno, prvo dokaj realistično obnašanje vode, prvo dokaj realistično obnašanje v vesolju… itd. bomo vsaj videli stopnice, po katerih se je prišlo do željenega nadstropja. ;)

Komentirajte




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !